Veelgestelde vragen

Mijn account

Hoe word ik klant bij Burghouwt?

Leuk dat u klant wilt worden bij Burghouwt, hiervan bent u slechts één stap verwijderd. Er zijn verschillende manieren om klant te worden. Bel met een vestiging bij u in de buurt, kom langs in een van de vestigingen of klik op bovenaan op 'Login'. Hier kunt u direct een account aanmaken. Het is belangrijk dat u beschikt over een uittreksel van de Kamer van Koophandel van maximaal één jaar oud. Wij verwerken uw registratie vaak binnen één werkdag, maar u kunt direct al bestellen. Hierbij kunt u eenvoudig afrekenen met iDEAL. Na goedkeuring kunt u ook bestellen op factuur.

Kan ik een afspraak maken met een vertegenwoordiger?

Neem telefonisch contact op met onze vestiging in Arnhem. Zij zullen ervoor zorgen dat de desbetreffende vertegenwoordiger in uw regio contact zal opnemen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem! U gaat simpelweg naar 'Login', waar u via de knop wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Dit wachtwoord ontvangt u per e-mail van ons, waarna u uw wachtwoord zelf kunt wijzigen zodra u na ontvangst weer inlogt.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Elke organisatie heeft een hoofd-inkoper. Deze hoofd-inkoper bepaalt welke rechten de andere inkopers hebben. Wilt u dus iets wijzigen, zorg dan dat u beschikt over de juiste rechten om deze wijzigingen uit te kunnen voeren. Via 'Mijn inkopers' kunt u bekijken of u beschikt over de juiste rechten. Het wijzigen van bedrijfs- en factuurgegevens is enkel mogelijk via uw vestiging. Bel hiervoor naar uw Burghouwt vestiging of stuur een e-mail naar info@burghouwt.nl.

Bestellen

Op welke manier kan Burghouwt mij adviseren?

Burghouwt kiest voor verstandig bouwen. Dit betekent dat u bij ons altijd goed advies kunt verwachten om uw project verder te helpen. Denk bijvoorbeeld aan advies over inbraakbeveiliging, maar ook over luchtdicht bouwen, stofvrij werken en al onze producten kunnen wij u alles vertellen. Hebt u een specifieke uitdaging voor ons, neem dan eens contact op met de vestiging bij u in de buurt!

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen kan op vier manieren, online (24/7) via de webwinkel, telefonisch op werkdagen via uw vestiging, per e-mail (info@burghouwt.nl) en door langs te komen in een van onze vestigingen.

Wat is de voorraadstatus van een product?

De meeste van de ruim 20.000 artikelen in onze webwinkel zijn direct uit voorraad leverbaar. Indien u op de productpagina de melding 'Direct leverbaar' ziet kunnen wij uw bestelling binnen 1-2 dagen bezorgen. Wanneer u op deze plek de melding 'Catalogus artikel' ziet wordt uw bestelling doorgaans binnen 5-7 dagen bezorgd. Voor de exacte levertijd van een product kunt u altijd contact opnemen met uw vestiging. Afhankelijk van de geldende instelling voor uw bedrijf wordt een deellevering gedaan, dan wel gewacht tot de volledige bestelling uitgeleverd kan worden. Om deze instelling te wijzigen kunt u telefonisch contact opnemen met uw vestiging.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Alle bestellingen worden direct na binnenkomst verwerkt en klaargemaakt voor transport. Wilt u de bestelling nog wijzigen, neem dan contact op met uw vestiging. Alleen zij kunnen ervoor zorgen of het nog mogelijk is wijzigingen aan te brengen in het besteltraject.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Alle bestellingen worden direct na binnenkomst verwerkt en klaargemaakt voor transport. Wilt u de bestelling annuleren, neem dan contact op met uw vestiging. Alleen zij kunnen ervoor zorgen of het nog mogelijk is de bestelling te annuleren.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van het aantal bestelde artikelen en de omvang van deze artikelen vervoeren wij deze met eigen vervoer of via externe transporteurs.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De levertijd is afhankelijk van de door u bestelde producten. Voorraadartikelen met de melding 'Direct leverbaar' worden doorgaans de volgende dag al bezorgd. Bij catalogus artikelen met de melding 'Catalogus artikel' wordt uw bestelling doorgaans binnen 5-7 dagen bezorgd. Voor de exacte levertijd van een product kunt u altijd contact opnemen met uw vestiging. Afhankelijk van de geldende instelling voor uw bedrijf wordt een deellevering gedaan, dan wel gewacht tot de volledige bestelling uitgeleverd kan worden. Om deze instelling te wijzigen kunt u telefonisch contact opnemen met uw vestiging.

Kan ik mijn bestelling ook dezelfde dag geleverd krijgen?

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de verkoop binnendienst van uw vestiging, zij zullen voor u kijken naar de mogelijkheden om uw bestelling vandaag nog in huis te hebben.

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet of niet compleet geleverd is?

Is een levering niet gedaan, incompleet of foutief, dan kun u direct contact met ons opnemen. Hiervoor stuurt u bij voorkeur een e-mail naar info@burghouwt.nl met de vermelding van het ordernummer. U kunt ons ook telefonisch bereiken, houd dan altijd het ordernummer bij de hand. Op die manier kunnen wij u snel en goed ondersteunen.

Kan ik de producten nog ruilen?

Hebt u de verkeerde producten besteld, dan is er altijd een mogelijkheid om deze te ruilen. U neemt dan, binnen 14 dagen na ontvangst, contact op met uw Burghouwt vestiging. Zij zullen vervolgens met u bespreken hoe de producten geruild kunnen worden.

Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Hebt u de verkeerde of teveel producten besteld, dan is er altijd een mogelijkheid om deze te retourneren. U neemt dan, binnen 14 dagen na ontvangst, contact op met uw Burghouwt vestiging. Zij zullen vervolgens met u bespreken hoe de producten geretourneerd kunnen worden. Heeft u bij bestellen met iDEAL betaald, zorg dan dat u het rekeningnummer voor terugboeking bij de hand heeft wanneer u contact opneemt met Burghouwt. Het kan uiteraard ook zo zijn dat u goederen welke wél correct geleverd zijn tóch retour wenst te zenden. In principe kunnen alle uit voorraad leverbare Burghouwt artikelen na overleg met Burghouwt in de originele verpakking (mits onbeschadigd en ongebruikt) retour genomen worden. Indien u geregistreerde zakelijke klant bent en over een debiteurnummer beschikt, kunt u kosteloos retourneren, wat inhoudt dat u de producten zelf kunt terugbrengen of wij halen de producten bij u op. Heeft u geen debiteurnummer, dan dient u de producten zelf terug te brengen naar een van onze vestigingen of dient u de producten, voor eigen rekening, retour te sturen naar onze vestiging in Arnhem.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, Burghouwt rekent geen verzendkosten voor u als klant. De verzending wordt altijd franco geleverd, tenzij er andere afspraken zijn gemaakt.

Garantie en reparatie

Kan Burghouwt elektrisch gereedschap voor mij repareren?

Wij vinden het belangrijk dat uw gereedschap in goede conditie blijft. Daarom kun u uw machine of gereedschap laten onderhouden of repareren door Burghouwt. Bij reparatie en onderhoud behouden wij de hoge kwaliteit van het apparaat. Wij werken enkel met originele fabrieks-onderdelen. Daarnaast ontvangt u na reparatie altijd drie maanden garantie. Tot slot werken wij met een snelle service, dit houdt in dat wij vakkundig en snel repareren zodat uw machine of gereedschap zo kort mogelijk stil staat. Periodiek onderhoud of service is ook mogelijk, bespreek dit met uw vertegenwoordiger.

Betalen

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Wanneer u al klant bent bij Burghouwt kunt u natuurlijk kopen op rekening. De factuur volgt nadat de goederen zijn geleverd. Bent u nog geen klant bij Burghouwt, ook dan kunt u bestellen bij Burghouwt. In dit geval kunt u eenvoudig betalen met iDeal. Betalen via een automatische incasso is ook mogelijk. Hiervoor kun u contact opnemen met debiteuren@burghouwt.nl of 026-3684242.

Welke betalingstermijn hanteert Burghouwt?

Burghouwt hanteert standaard een betalingstermijn van 30 dagen na factuurdatum.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Normaalgesproken wordt de factuur verzonden zodra de goederen geleverd zijn. Naast deze factuur per levering kunt u bij Burghouwt ook aangeven om een dag- of weekfactuur te ontvangen. Hiervoor kunt u contact opnemen met debiteuren@burghouwt.nl of 026-2684242.

Ontvang ik de facturen per post of per e-mail?

Standaard ontvangt u facturen per e-mail. Daarnaast kunt u facturen ook per post ontvangen, neem hiervoor contact op met uw Burghouwt vestiging.

Bij wie kan ik terecht met een vraag over een factuur?

Hebt u een inhoudelijke vraag over uw facturen, neem dan contact op met de afdeling verkoop via info@burghouwt.nl of neem telefonisch contact op via 026-3684242. Hebt u vragen over betalingen, neem dan contact op met de afdeling debiteuren via debiteuren@burghouwt.nl of neem telefonisch contact op via 026-3684242. Houd in alle gevallen de desbetreffende factuur bij de hand zodat wij u snel kunnen helpen.

Contact

Hoe kom ik in contact met Burghouwt?

Burghouwt is op talloze manieren te bereiken. De eenvoudigste manier is om tussen 07.00 en 17.30 uur direct te bellen met 026-3684242. Direct contact opnemen met een vestiging, rechts bovenaan vindt u alle telefoonnummers op een rij. Naast bellen kunt u ook een e-mail sturen naar info@burghouwt.nl. Wij streven ernaar om uw e-mail altijd dezelfde dag nog te beantwoorden.