Retouren

Retouren

Wij spannen ons elke dag weer in om de zendingen aan onze klanten zo snel en zo correct mogelijk te verzorgen. Indien er een zending door onze vergissing niet goed verloopt zullen wij deze fout zo goed en zo snel mogelijk corrigeren zonder dat er aan u kosten in rekening worden gebracht.

Het kan uiteraard ook zo zijn dat u goederen welke wél correct geleverd zijn tóch retour wenst te zenden. In principe kunnen alle uit voorraad leverbare Burghouwt artikelen na overleg met Burghouwt in de originele verpakking (mits onbeschadigd en ongebruikt) retour genomen worden.

Graag scheppen wij een helder beeld van de werkwijzen bij retourzendingen van artikelen die correct geleverd zijn. Hiertoe hebben wij een procedure opgesteld welke u hier onder kunt zien. Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft over deze procedure aarzelt u dan s.v.p. niet om met ons contact op te nemen. Dit kan door te bellen met- of door te mailen naar de Burghouwt vestiging waar u de artikelen heeft aangeschaft. Alle uit voorraad leverbare Burghouwt artikelen kunnen na overleg met Burghouwt in de originele verpakking (mits onbeschadigd en ongebruikt) retour worden genomen.

Algemene richtlijnen:

  • De zending dient voorzien te zijn van een retourorder.
  • De verpakking van het product is onbeschadigd.
  • Het product en/of de producten zijn geheel compleet.
  • Het product wordt in de originele verpakking retour gestuurd.
  • Het product en/of de producten zijn ongebruikt.
  • Een speciaal besteld artikel of specifiek voor klant gemaakt artikel nemen wij in principe niet retour.
  • Artikelen waar een houdbaarheidsprotocol op zit worden in principe niet retour genomen

foto_retouren

 

  • Goederen waarbij de periode tussen de aankoopdatum en de retourdatum langer dan 18 maanden is nemen wij in principe niet retour.
  • De retourzending is normalerwijs gratis, alleen in de volgende gevallen berekenen we retourkosten:
  • 20% retourkosten indien de zending ná drie maanden retour wordt gestuurd.
  • € 25,- retourkosten indien er niet gespecificeerd kan worden welke artikelen en van welke orders artikelen retour gestuurd worden.
  • Bij een speciaal besteld artikel of specifiek voor klant gemaakt artikel, dat wel retour kan naar onze leverancier, worden de eventueel door onze leverancier berekende kosten in rekening gebracht.

 

Kleding & PBM’s:

Voor het ruilen, repareren of retourneren van kleding en PBM’s zijn speciale regels waar u rekening mee moet houden:

  • Kleding moet altijd gewassen zijn indien deze gerepareerd moet worden.
  • Ruilen van nieuwe kleding kan alleen indien het niet gedragen is en mag niet voorzien zijn van een logo.
  • Veiligheidsschoenen dienen schoon aangeboden te worden voor reparatie.

Voor vragen en/of onduidelijkheden kan u natuurlijk altijd contact opnemen met Burghouwt! Wilt u deze richtlijnen nogmaals op uw gemak doorlezen, download ze dan hier.